عملکرد کلیه باقی مانده من 23٪ می تواند به گرم فشرده سازی درمان کمک کند من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه باقی مانده من 23٪ می تواند به گرم فشرده سازی درمان کمک کند من

عملکرد کلیه باقی مانده من 23٪ می تواند گرم فشرده سازی درمان من کمک کند؟ در واقع، داغ فشرده سازی درمانی می تواند بیمار بیماری های کلیوی با 23٪ عملکرد کلیه کمک زندگی می کنند بهتر از طریق بهبود عملکرد پایین کلیه است.

داغ فشرده سازی درمانی چیست؟

داغ فشرده سازی درمان به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده، آن است که یک نوع از نوآوری از طب چینی سنتی، که با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه است. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.

چگونه می توان گرم فشرده سازی درمان بهبود عملکرد کلیه؟

این نوع درمان چهار توابع اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و رگ های خونی بزرگ شود. توسط کسانی که چهار توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.

می توانید گرم فشرده سازی درمان کمک کند بیمار با عملکرد کلیه 23٪؟

همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع درمان می تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک بیمار است. بیمار بیماری های کلیوی با 23٪ عملکرد کلیه، آنها ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه دریافت (آن دو درمان رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه هستند، اما هر یک از آنها دارای معایب خاص خود را). چه چیزی بیشتر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت و رنج می برند درد کمتر است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد گرم فشرده سازی درمانی و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل یا واتساپ هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: